June 26, 2017
Denna säsongen valde T-Emballage att fortsätta stötta oss vidare till STCC. Albin har tidigare arbetat tillsammans med T-Emballage i marknadsföringsuppdrag där han med Markenvard Media förnyade deras kommunikationsplattform med det var ett par år sedan nu. De har även tagit fram förpackningslösningar till Creone som Johan ansvarar för.
T-Emballages största
produktområde är utan tvekan förpackning och emballage. Många tänker; kantskydd som
kantskydd, mellanlägg som mellanlägg, förpackning som förpackning,
produktsäkring som produktsäkring. Det är detta de tycker är toppen. För de vet
att det finns besparingar att göra, material som är bättre, lagring,
transporter och leverans som kan säkras och göras så bra som möjligt.
Alla kunder är unika och alla kunder har några gemensamma nämnare. T-Emballage har en unik erfarenhet av olika branscher med förpacknings- och emballagebehov. Därför börjar de alltid med en behovsanalys hos deras blivande kunder. För att kundanpassa där det behövs och återanvända där de kan.
När befintliga kunder känner sig nöjda, så fortsätter T-Emballage att analysera och testa nya material, mindre emballage och hållbarhet ur ett optimalt företags- och miljöperspektiv.
- En spännande resa likt den utveckling vi har gemensamt med Experion racing, ett fruktbart samarbete sedan drygt ett år tillbaka, säger Marcus Ahlstedt, Marknads- och säljchef.