12
May
2016
Johnny Wärnelöv

Att mäta frekvensen

May 12, 2016

Idag har vi alla möjligheter att mäta frekvensen genom att använda potentialen i de digitala verktygen. Vår erfarenhet visar att vi inte gör det i dess fulla potential och då använder vi inte resurserna på ett effektivt sätt. Ett av stegen i företagets affärsstrategi är att förstå vilken frekvens vi behöver för att nå kunden. När vi förstår kopplingarna kan vi förändra vår strategi för att minska eller öka effekten i vår frekvens. Vår erfarenhet visar att när man lär sig mäta sin frekvens och utarbetar metoder för att vara effektivare minskar omkostnaderna. Det leder ofta till att man utvecklar ett av företagets kärnvärde som ger en uthållig konkurrenskraft under lång tid.

Vi har flera bra exempel på företag vars erbjudande är transparant mot konkurrenterna, deras kunskap och förmåga att hela tiden utveckla sin frekvens är nyckeln till deras framgång.

Prenumerera på nyheter

Tack! Nu prenumererar du på vårt nyhetsbrev.

Hoppsan! Något gick fel när du skickar in formuläret. Testa igen eller skicka till albin@markenvard.com

Relaterade blogginlägg

Att nå framgång
USP eller Delight?
Är den unika egenskap som utmärker ett erbjudande
Johnny Wärnelöv
Oct 5, 2016
Att nå framgång
Att mäta frekvensen
Idag har vi alla möjligheter att mäta frekvensen.
Johnny Wärnelöv
May 12, 2016
Att nå framgång
Analysera ifrån tre dimensioner
Hur man når den fulla potentialen inom ett företag.
Johnny Wärnelöv
Apr 5, 2016
Att nå framgång
Effektiviserings gurun Göran R Svensson
Med ManTec personifierar Göran kulturen i att förändra och effektivisera inom alla områden
Albin Wärnelöv
Nov 17, 2014
Att nå framgång
Att Nå Framgång! Del 2
Grundförutsättning för att lyckas sammanfattar jag med...
Johnny Wärnelöv
Apr 15, 2014
Att nå framgång
Att Nå Framgång! Del 1
Alla vill nå framgång i allt ifrån skolan till idrott och framförallt i yrkeslivet.
Johnny Wärnelöv
Mar 10, 2014

Vi engagerarar oss i olika företag utspridda i Norden. 

Kontakta oss gärna